A 2024/2025-ös tanév tavaszi félévében új szabadon választható kurzussal bővült a Szegedi Tudományegyetem Egészségtudományi és Szociális Képzési Karának (SZTE ETSZK) kínálata. A Vitázz, avagy a vitakészségek fejlesztése című kurzus mellett indult el a Prezentációs technikák elsajátítása című gyakorlati kurzus. A két kurzus egymást erősítve kínált lehetőséget a hallgatóknak arra, hogy kommunikációs és előadói készségeiket komplex módon fejleszthessék, legyen szó formális vitáról vagy nyilvános előadásról.
A 2024/2025-ös tanév tavaszi félévében került megrendezésre a „Vitázz! avagy a vitakészségek fejlesztése” címet viselő vitakészség-fejlesztő kurzus. Összesen 7 x 90 perc személyes alkalomból állt, és közel 20 hallgató aktív részvételével zajlott.
Az idei Szakmai hét című rendezvényünk fókuszában a Tudományos Diákköri Konferencia és kutatói életpályára történő felkészítés állt, a program keretében egy egész napot felölelő orientációs napot és egy kutatói életpályát bemutató előadást is megvalósítottunk.
Hatalmas érdeklődés övezte az idei Szakmai hét során megrendezett Tudományos Diákköri Konferencia Orientációs Napját. A reggeltől késő délutánig tartó előadássorozat négy nagyobb részre tagolódott, összesen 12 előadásra, 3 workshopra és egy szórakoztató kvízre jelentkezhettek az Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar hallgatói.
A kari TDK fordulók után minden továbbjutó hallgatónk számára új és izgalmas kihívást jelent az OTDK-n történő szereplés. Az idei országos konferencia Orvos- és Egészségtudományi Szekciójának szervezője a Pécsi Tudományegyetem, 2025. április 22. és 25. között készülhetnek a megmérettetésre a hallgatók.
A Szegedi Tudományegyetem Egészségtudományi és Szociális Képzési Kara nagy hangsúlyt helyez a hallgatói tudományos élet ösztönzésére, Szakmai Hét elnevezésű programsorozatuk idén egy új elemmel gazdagodott, mely úttörő kezdeményezés az egyetem kutatást népszerűsítő projektjektjeinek kínálatában: egy egész napos tájékoztató előadásokból és workshopokból álló programmal készülnek, melynek célja a hallgatók tudományos életre történő felkészítése.